Khamis, 4 Disember 2014

GOOD NEW BUT IN MIX FEELING

Assalamualaikum kawan-kawan semua...


i have good new to sharing with uoillss..
based on aku punye previous post pasal pengalaman temuduga separa perubatan..
and now aku lulus temuduga separa perubatan.
yeahh!!!
pada 3/12 aku dapat email dari SPA
pada tarikh 3/12 

pada tarikh tu aku and classmate ada trip ke 
majestic hotel,kilang ajinomoto dan muzium chocolate.

mesti korang agak pelik dengan title post ni (GOOD NEW BUT IN MIX FEELING)
whyyyyy???????

alhamdulilah aku bersyukur kerana akhirnya aku lulus temuduga ini..
tetapi in the same time seyes aku rasa sedih nak tinggal kan uitm, classmate
 yg mula nk rapat n ngam..





terutama sekali sedih nk tgglkan bambam aku...

nie bambam aku...



aku dah kenal dia sejak dari diploma until sekarang..
almost 4years..
kalau aku ada kuasa akan aku bawa kau bersama2 dgn aku..
tapi apa kan daya aku xmampu..
mesti dah susah aku nak cari kawam macam dia
kawan utk gaduh..
kawan untuk bergurau..
kawan utk share story..
kawan utk bergosip..
kawan utk gila2..

aku sayang kau sahabat..

tapi
aku harus kuat untuk menghadapi perpisahan..
untuk hijrah..
kepada kebaikan..

selamat tinggal...



salam sayang 
dari aku..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan