Jumaat, 19 Disember 2014

musuh dalam selimut engkau

salam semua...
entry kali ini ada kaitan dengan entry sebelum ini pasal yes 4g
pagi ini akhirnya aku dapat jgk becakap dgn operater yes
setelah berpuluh2 kali aku call..

aku bgtau segala masalah y terjadi kat aku..
n then operator tu ckp mungkin ada orang yang telah mengainaya aku
someone mungkin log in aku punya yes account
sbb sebelum nie aku baru dpt detect 
yang rupanya alamat email aku selama ini salah...
bodohnya aku kenapa aku tak perasan selama ni..
email aku sbnrnya yahaoo
tapi kat yes account tulis gmail..

n then operator tu ckp dia mungkin log in account tu 
n then click forgot password
yes akan hantar link utk tukar password kat email

maksud nya jahanam tu akan guna kuota n purchase superbooster tu
dia just perlu ada  device y sme mcm aku punya
licik betul laa manusia nie..
operator ckp dlm bulan2 sebelum nie..
account aku ada bnyk kali tukar password..

kenapa aku selalu ditipu org..
whyyyyyyyyyyyyyy?????


so conclusio nya..
aku still kena byr bil2 tu
aku dah tukar password n email
mintak2 dah tak ada mslh mcm ni lagi...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan