Rabu, 17 Disember 2014

yes 4g macam sial

ok hari tajuk entry agak bunyi kejam,,,
memang kejam seperti apa yang yes 4g dah buat kat aku
lebih kejammm


kenapa aku selalu kena tipu ngn org..
adakah aku nie terlebih baik percayakan orang..

ok fine..nak diceritakan 
pada bulan march taun nie
aku ad beli or langgan yes 4g
sebabnya adlh kat kwsan rumah aku 
hanya ad line tenet yes shaja..
no 3g for celcom,maxis,digi or so on
so terpaksa laa aku beli benda alah tu...

aku purchase RM48/month
contract 24 month..
yes ad pilihan samada ko nak doogle or wifi punya..
yng doogle tu hnya boleh connect ngn laptop
but no contract..
that way aku choose wifi sbb ye laa msti laa on9 kat smart phone kann..


but y aku musykil setiap kali bil mesti exceed RM 48 
even aku tak pernah 
purchase menatang superbooster tu..
tp ble check ckp aku ad purchase
memang macam haram jadah laa kan..

mula2 aku sabar lagi mungkin laa aku terpuchase tanpa sedar kannn..
but semalam aku dpt sms ckp bil bulan nie RM 123 n 
kuota dah abis even baru 16 dec
which is first day utk hari kuota baru
korang bayangkan macam mne perasaan aku nak meletoppppppppppppp
keb00000000000000000000mmmm

arghhhh dah tak leh tahan..
nk terminate still dlm contract..
adlah hari tu aku mmg nk terminate menatang nie 
xkisah laa kena byr denda 100-200 ke kan
drpd aku kena hadap benda ni
tp u all tau lau aku terminate benda nie
aku still kena byr hrga bulan2 y aku terminate tu...
bayangkan laa nie bukan dah ratus tp ribu
$$$$$$$$
gila ke apa kan????
cekik darah betul 

masalah aku still xselesai2..
coverage pon low..


aku nasihatkan better korang pikir 100 kali dulu
sebelum nak langgan yes 4g nie...



seyes aku nie mangsa..
duit tak ada
pahtu kena tipu plak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan