Rabu, 23 Julai 2014

TESTIMONI BABIES BLINK PINKISH SKINCARE

Assalamualaikum sedagher sadaghir sume...

dear diary..
hari ini aku nak share something berkaitan dengan produk kecantikan..seperti mana yang kita tahu pada masa kini terlalu banyak lambakan produk kecantikan di pasaran sampai kan kita confuse nak pakai yang mana satu kan..

aku bukan nak promote mahupon buat iklan tak berbayar dunworry apa yang aku cerita sumenya kisah benar melainkan yang benar-benar belaka..i not seller or dealer produk2 kecantikan ni.
nak diceritakan aku dilahirkan didunia ini dengan kulit yang tak begitu cerah lebih jujur disebut 'gelap'.hehe
aku kalau korang tak percaya kat bawah nie ada gambar aku sebelum:






                                                     
nie pertengahan tahun 2013..masa nie aku semester 5.kalau korang perasan ada tompok-tompok hitam kat muka tu disebabkan cuti semester yang lepas aku dijangkiti chicken pop (adusss seksa y teramat sangat)..tu laa kesan-kesan darinya.syukur kesan2 chicken pon lebih banyak kat badan berbanding di muka..muka kan aset yang sangat berharga..nanti turun laa saham ambe..huhu..seriously muka aku agak teruk time tu dengan kulit kusam,gelap,dan parut2 chicken pop.arghhh stresss..sapa yang tak nak kulit lawa oiiii...

masa tu juga aku ada laa consume supplement aurawhite tapi aku tak ambik dengan konsisten sbb aku nie jenis yang malas.dan awal tahun 2014 aku adalah terbaca kat facebook ramai yang shared tentang ..

''BABIES BLINK PINKISH''


RREATMENT MAGIC NIGHT CREAM
☆ Menghilangkan jerawat
☆ Memudarkan parut-parut jerawat & parut hitam
☆ Menggebu & menghaluskan kulit
☆ Mencerahkan kulit seawal 24jam
☆ Kulit lebih pinkish & kenyal
☆ Mengecilkan pori ~ sesuai untuk semua jenis kulit
***Boleh juga disapukan di bibir untuk mendapatkan bibir yg pinkish
***Dari anak gadis seawal 12tahun boleh untuk menggunakan Babies Blink Set

ANTIBIOTIK DAY CREAM
☆ Mencegah pertumbuhan jerawat
☆ Meresap minyak di muka menjadi lembapan~kulit bebas minyak
☆ Mengawal pori-pori dari tersumbat
☆ Membuatkan kulit segar & berseri
☆ Memberi perlindungan penuh dengan SPF35
☆ Sesuai untuk semua jenis kulit ~ sensitif,jerawat,berminyak& kusam

SUPER GLITTER WHITE
☆ Mematikan jerawat
☆ Memudarkan jeragat
☆ Mencerahkan kulit
☆ Memberi kulit kelihatan putih bersinar

BOTOX GLOW SERUM
☆ Memperbaharui dan memperbaiki sel kulit rosak
☆ Menganjalkan kulit muka
☆ Kesan glowing yang ketara
☆ Merawat kesan parut dengan pantas

sekarang dah keluar keluaran baru iatu babies blink pinkish limited edition yang pasti lagi power..habis jer skincare nie nak cuba yang limited edition ni plak..ramai yang dah puji cakap skin aku dah nak lebih cerah dan parut pon makin pudar..juz jerawat2 comel jer yang suka hinggap kat area dahi..
Ok dah tengok kan benefit dia.banyak kan..so nie aku belanja ckit gambar latest aku..yang membuatkan aku sedikit teruja sambil lompat2 atas katil dengan kesan dia...haha..sory terover sikit..jeng jeng jeng




nie gambar tanpa make up ye and tak edit..

ok laa selamat mencuba pada sesiapa yang bakal cuba...apa2 pon terserah pada anda sendiri untuk menilai nya..




too be continue...
aku update my latest pic with other product...

bye2...sayonara..saranghae...

1 ulasan: